NO HI HA EXCUSA: TOTS A L’OLÍMPIC!

A la venda el Pack d’entrades que inclou els partits davant el Real Madrid, Caja Laboral, Valencia Basket i Assignia Manresa.

El FIATC Joventut posa a la venta, un atractiu Pack d’entrades per als 4 propers partits que es disputaran a l’Olímpic; Real Madrid, Caja Laboral, Valencia Basket i Assignia Manresa, són els propers rivals a Badalona.

 

Hi ha dos modalitats de Pack, una dirigida als Socis de Fiatc Joventut, i una per als no Socis:

PACK SOCIS: els Socis del Fiatc Joventut, que tenen tots els partits de Lliga Regular inclosos en el preu de l’abonament, podran adquirir el seu Pack per 40€. Per facilitar la gestió, després d’efectuar el pagament, s’enviarà per mail un PDF amb la localitat i un cop impresa ja pot accedir  directament al Pavelló. S’adjudicarà la localitat més propera al seu seient.

 Els Socis, poden adquirir el Pack a traves de la web del club o clickant el següent enllaç ( www.penya.com/botiga.php ), de dilluns 5 fins el dia 28 de desembre. També, poden obtenir-lo a les oficines del Club, de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 20.00h. fins el proper dia 29 de desembre a les 13.00h.

 PACK NO SOCIS: Tots al afeccionats al Fiatc Joventut o al bàsquet en general, poden adquirir el Pack per als 4 partits per 65€. Les entrades assignades al Pack, estan ubicades a la Zona de Lateral.

Es podran adquirir a la web del club o clickant al següent enllaç (http://penya.koobin.com/ticketing.php ), de dimecres 7 fins el dia 28 de desembre. També, poden obtenir-lo a les oficines del Club, de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 i de 17.00 a 20.00h, fins el proper dia 29 de desembre a les 13.00h.

Noticia: penya.cat

 

Anuncios

2 comentarios

  1. La oferta, verdaderamente interesante en lo deportivo y en lo económico, es una razón más para que los auténticos seguidores de la Penya nos quedemos sin excusa para no acudir al el Olimpic. Es en los momentos difíciles, y estos en lo económico lo son para el club, cuando todos tenemos que prestar nuestro apoyo a la vez que disfrutamos de unos más que interesantes encuentros de baloncesto. Real Madrid, Caja Laboral, Valencia Basket, y Asignia Manresa son excelentes ingredientes para con el plato principal de nuestra Penya completar los menús más exquisitos a cualquier paladar. ¡Degustemoslos!. ¡Llenemos el Olimpic!

  2. Me gusta.
    Estas iniciativas y me gustaría recordar que el éxito de la misma, en buena parte esta en nuestras manos, promocionándola e intentar venderla es tarea de todos.
    Hay que transmitir el sentimiento y las ventajas de la misma, estamos en tiempos difíciles pero hay unas fechas navideñas que invitan a las buenas causas, un magnifico regalo para hacer o para recibir.
    No podemos hacer una gran campaña de marketing, pero si pequeñas cosas , un simple power point, con un decálogo penyero y llamar la atención de que al Olimpic se puede llegar en muy poco tiempo desde las ciudades vecinas, y sobre todo que el boca a boca o el boca a oreja, es lo que mejor funciona.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s