Així va veure Jaume Comas a l’equip a Sant Julià

Foto de Rocio Fernández

Jaume ens deixa les seves impressions del que va poder veure en el partit que ahir diumenge el Joventut va disputar contra el manresa al trofeu UNNIM de Sant Julià de Vilatorta.

Primer partit de pretemporada. Potser és aviat per dir com anirà… Però les sensacions que vaig tenir ahir em van agradar molt. Un equip que no va donar mai el partit per perdut, tot i perdre de 5 a falta de 20″
4. Trias: Força encertat en atac. Va aprofitar les penetracions de Fisher agafant un parell de bimbes doblades. El van flotar i va llançar de lluny, amb encert. En defensa… tou. Es va entendre bé amb Kuzmic. La sensació és que el veig millor que la temporada passada. Hi posa voluntat, però en defensa el “castiguen”, ahir el beneficiat va ser Ramsdell.

9. Llovet: Estava tocat i no va jugar.

10. Quezada: Tinc la sensació que li està costant adaptar-se a l’ACB. Si no fos perquè ve de jugar dos anys a Lleó, diria que al bàsquet europeu. Ahir va fer moltes vegades passes de sortida. En atac el vaig veure espès de cara a aro, però molt mòbil i intens. Potser és irregular i el dia que les enxufa et guanya el partit ell sol… En defensa va estar força encertat. Millor del que m’esperava, havia llegit per algun fòrum que era una mare i havia vist un fragment d’un partit amb el Lleó que ho corroborava.

11. Oliver: Suposo que tinc “debilitat” per ell. Ahir, com sempre, un partit molt complet. Va fer dues faltes ràpides que el van dur a la banqueta ben aviat. En el darrer tram de partit amb ell i Fisher a pista es van robar un parell de pilotes que van fer possible la remuntada. Bé dirigint i fent jugar.

12. Fisher: Em va sorprendre molt. M’esperava un io-io, i no. Té una arrencada espectacular (caldrà treballar algunes passes de sortida). Desborda amb facilitat i quan arriba l’ajuda assisteix o llança amb un rectificat molt efectiu. És dretà, però té un domini de la bola amb les dues mans impressionant. L’única “pega” és que penetra sovint per l’esquerra però llança amb la dreta. Com va dir el dia de la seva arribada: GAUDIREM!

13. Gaffney: Ahir va estar espès de cara a l’aro. I suposo que a mida que avançava el partit, al no entonar-se es va anar posant nerviós. Quan va llançar va fer-ho bé, però la pilota no va entrar. Em va semblar intens. Veurem en propers partits com està. En defensa va estar força atent al rebot i va escombrar un parell de tirs, que veient la diferència final, van resultar decisiu. Un detall: A l’acabar el partit, fa una piulada que més o menys ve a dir: Victòria i bon partit de l’equip. Mal partit meu.

14. Ventura: Encertadíssim en el tir exterior. Va jugar molt bé en atac, movent-se i demanant-la, quan ho va tenir clar, va llançar. Ben posicionat. Em va agradar molt. Molt bona actitud defensiva. Si continua així, serà una de les revelacions… Només és el primer partit de pretemporada, però em va deixar bones sensacions.

16. Vives: Va jugar poc, però va tenir temps de pispar una bola, clavar un triple després d’una assistència de Fisher des de l’altra punta del camp d’atac… Com el dia que els vaig veure entrenar, també em va agradar molt. És aviat per dir-ho, però la producció de bons bases continua.

17. Savané: En atac no va estar gaire encertat en el llançament a mitja distància, diria que 0/3. En defensa va estar força bé, però Arteaga li va guanyar la partida en alguna jugada. En Salva va reservar-lo al fer la quarta falta personal per fer-lo jugar els darrers minuts, mostra que, tot i no estar molt encertat, confia molt en ell.

19. Pere Tomàs: Com Llovet, no va jugar. Continua recuperant-se de la lesió.

24. Barrera: No va jugar gaire minuts. Em va semblar una mica tou en defensa (comparat amb Ventura) i en atac no va buscar gaire el tir.

33. Suárez: No va jugar gens.

52. Kuzmic: Si sempre juga com ahir, tenim el jugador revelació de l’ACB i a Málaga s’estiren els cabells tota la temporada. El vaig veure molt intens i molt encertat. En defensa, fent rectificar tirs i agafant rebots al tenir la posició guanyada. En atac enfonsant-la quan podia. Va jugar d’esquenes, fent recular el defensor i de cara, tirar de mitja distància amb encert. Espero que no sigui flor d’un dia (com Fontet l’any passat amb el CAI, que ens va fer el que va voler). Un altre encert!

55. Caven: Tampoc va jugar massa. Va fer-ho d’aler i vaig tenir la sensació que patia una mica… L’estona que va jugar, ho va fer força bé.

3 comentarios

  1. Jaume tindras que intensificar les classes de catala amb en Savane, je je. Gracies per aportar els comentaris, sobre tot pel’s que no varam anar!!

  2. Gracies Jaume,
    Gaffney va jugar en algun moment de 3?

    • diria k no

Responder

